فهرست طبقات
سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۰۱ ۵۵۷
طبقه بندی:
  • اخبار شهر
  • اجتماعی
  • اخبار سازمان
چچ
2b7Yp9iz2K4g2q/ZiNmK2Yog2YXYr9mK2LEg2LnYp9mF2YQg2LPYp9iy2YXYp9mGINiy2YXZitmGINmIINmF2LPZg9mGINiv2LEg2YXYsdmD2LIgMTM3

پاسخگویی مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد در مرکز ارتباط مردمی 137

مهندس یوسف زاده مدیر عامل سازمان زمین و مسکن در مرکز 137 شهرداری مشهد به سوالات و درخواستهای مردمی بدون واسطه پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، مهندس یوسف زاده مدیر عامل این سازمان با حضور در مرکز ارتباط مردمی شهرداری مشهد 137 به سوالات و درخواستهای مردمی پاسخگویی کرد.
عباس یوسف زاده بعد از ارتباط تلفنی با شهروندان با بیان ضرورت پاسخگویی به سوالات مردمی به صورت مستقیم و بدون واسطه، این امر را بخشی از نیازهای فعلی مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: بی تردید باید به آن چه که به عنوان درخواستهای مردمی مطرح می‌شود به موقع و پیگیرانه توجه کنیم.
مدیر عامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد با اشاره به این که در جلسه امروز چند پیام از سوی شهروندان در حوزه های مختلف و بدون واسطه مطرح شده است، افزود: بخش زیادی از این پیام‌ها بابت دلسوزی و نگرانی مردم از آسیبهای اجتماعی ناشی از املاک و مستغلات رها در شهر بود که مقرر شد به درخواست‌های مذکور بواسطه پیگیری از سایر بخشها و مناطق شهرداری پاسخ‌های مناسب در محل سازمان ارائه شود.
ایشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جلسات ملاقات عمومی و مردمی حضوری هر هفته با شهروندان گفت: در حال حاضر این جلسات برای شهروندان حداقل دو بار در هفته انجام می‌شود و در اغلب درخواستها لزوم پیگیری و استعلام از مناطق شهری مشهود بوده لذا در اغلب موارد مدت زمان پاسخگویی طولانی تر میگردد.
وی در پایان ادامه داد: در مجموعه شهرداری برخی از مشکلات مرتبط که مردم مطرح می‌کنند قابل حل بوده و ما علاقه مند بوده و وظیفه داریم در کوتاه ترین زمان ممکن دغدغه های مردمی حل شود که امیدواریم نتیجه بخش باشد.
 

منبع:
آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 2.429786046346
Qt: 2.7849209308624